A legexkluzívabb divat hódít Ázsiában. Az olasz divattervező, Versace nemrégiben mutatta be legújabb kollekcióját.
A Versace díszes összeállítása több, mint egy egyszerű divat kreáció a gyártó részéről. Ez a márka egy meghatározó jeles darab lett Olaszország történetében.
A divatcéget Gianni Versace alapította 1978-ban Milánóban, mára világvezető nemzetközi divatházzá nőtte ki magát. A cég luxus minőségű ruházatot, divatcikkeket, ékszert, illatszert és lakberendezési tárgyakat tervez és forgalmaz.
Legújabb gyűjteménye Milánóban, a Galléria Vittorio Emanuele II-ben kerül bemutatásra. Ugyanitt számos mesés divatmárka sorakozik fel úgy, mint a Gucci, vagy akár a Prada. Versace fontosnak tartja a történelmi jellegű emlékhelyek helyreállítását Olaszországban. Segített az Uffizi képtár újjáépítésében Firenzében, illetve a Colosseum renoválásában Rómában. Az új díszes kollekcióban is megjelenik a legendás medúza fej, amely visszaköszön a Galéria kupolájában.
Felüdítő látványt nyújt a kupola fekete vas hálóval átszőtt szerkezete, melyet díszes arany lenyomatok, piros és lila árnyalatok öveznek.
A tulajdonos ezzel az új szettel ismét egy merész lépést tett a divat irányába. A mesés luxus darabok már elérhetőek a Versace hivatalos honlapján, illetve a Galleria Vittorio Emanuele II-ben.
A márka gazdája teljesen biztos abban, hogy az új gyűjtemény átütő sikert fog aratni az ázsiai luxus piacon is, különösen Kínában, ahol a Versace rajongók tábora egyre csak nő.
(via) La bella Perenna